ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Το τέλος του υπαρκτού καταναλωτισμού

Γιάννης Μακριδάκης   Αυτό ακριβώς ζει η Ελλάδα την τρέχουσα ιστορική περίοδο. Ακολουθεί βεβαίως όλος ο δυτικός κόσμος, όλες οι επί χρόνια διαμορφούμενες καταναλωτικές κοινωνίες και κράτη.
Κάθε καθεστώς που παραπαίει, πόσω μάλλον ο υπαρκτός καταναλωτισμός μετατρέπεται σε τυραννικό για ολοένα και ευρύτερες ομάδες πληθυσμού των ανθρώπων που το ενσαρκώνουν....

Η ανθρωπότητα των καταναλωτών αποπροσανατολισμένη εντελώς λόγω της αντιστροφής των όρων και των αξιών επί των οποίων πορεύεται στην καθημερινή της ύβρη, είναι καταδικασμένη να βιώσει τις συνέπειες των πράξεών της πλέον.
Κι έχουμε απομείνει κάποιοι να απορούμε ακόμη ειλικρινά πού πήγε τόση γνώση, τόσος πολιτισμός και τόση επιστημοσύνη. Πώς μπορεί να πορεύεται έτσι αυτό το ον το τέλειο. Από τη μια να μελετά το Χάος και να γνωρίζει με τεκμηρίωση απόλυτη ότι κάθε του κίνηση, ακόμη και ανεπαίσθητη, η οποία εκβιάζει τους ρυθμούς της φυσικής ανάπτυξης, διαταράσσει το σύμπαν και επιφέρει συνέπειες πολλαπλάσιες απ’ αυτού και από την άλλη να την αγνοεί όλην αυτή τη γνώση και να αυτοκαταστρέφεται.
Αυτό που με θλίβει όμως, και το νιώθω κάθε σούρουπο στην βόλτα μου, όταν από τα γύρω δέντρα φτεροκοπούν και φεύγουν τα πουλιά τρομαγμένα από τα βήματά μου, είναι ότι καταστρέφει όλα τα άλλα πλάσματα πριν απ’ αυτόν. Τα πλάσματα της φύσης, που είναι όχι μόνο αθώα της ύβρης του της υπέρτατης αλλά και που βιώνουν την ζωή με τρόπο, τον οποίον θα έπρεπε αυτός να διδαχθεί.
ostria

1 σχόλιο:

  1. Γεια σας, το όνομά μου είναι ο Bryan Sterling, θύμα της απάτης στα χέρια της ψεύτικο δανειστές. Έχασα € 20,000 γιατί χρειαζόμουν ένα δάνειο ύψους € 150,000,00. δεν είχα καμία θέση για να πάει και έχασα τη δουλειά μου στη διαδικασία, εγώ που πωλούνται σχεδόν όλα τα ακίνητα μου σε άλλο για να αναπληρώσετε τα χρέη μου. Αυτό δεν είναι ένα αστείο, φίλοι μου σχεδόν πέθανε μέχρι που εισήχθη σε μια επιχείρηση δανείου με βάση το όνομα Westland Investment Services, όπου i τελικά εξασφάλισε δάνειο μου. Καλή βοηθοί, θα ήθελα πάντα να είμαστε ευγνώμονες και να μπορεί ο Θεός να συνεχίσει να σας ευλογεί όλους, εγώ δεν θα μπορούσε να κρατήσει αυτό για τον εαυτό μου και μόνο, και εγώ θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτή την ευκαιρία να ενημερώσουν τους συναδέλφους τους αιτούντες δάνειο να προσέξουμε πολλά απατεώνες εκεί έξω που ισχυρίζονται ότι είναι δανειστές δανείου, μπορούν να πάνε σε οποιοδήποτε μήκος μόνο για να σας con έξω τα χρήματά σας. αν σας ενδιαφέρει να πάρει ένα ασφαλές και γρήγορο δάνειο ακριβώς σαν κι εμένα, στη συνέχεια, σας καλώ να επικοινωνήσετε με καλοσύνη Westland Investment μέσω (email: westlandinvestment@gmail.com ή καλέστε +1 951-398-0611) Είναι πολύ αξιόπιστο και εξασφάλισε τους δανειστές, σας υπόσχομαι ότι θα λάβει δάνειο σας από αυτούς με επιτυχία. email: westlandinvestment@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή