ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Θέλω να μείνουμε έχθροι

Έχω περάσει τα δυο τελευταία χρόνια της ζωής μου κυριολεκτικά μέσα στα νοσοκομεία. Ένας δικός μου άνθρωπος παλεύει για την υγεία του. Έχω ζήσει τις μέρες και τα έργα του Γεωργιάδη από πρώτο χέρι και έτσι δεν άντεξα να μην γράψω μετά τις νέες τροποποιήσεις στην υγεία από τον έτερο φασίστα Βορίδη.
Πριν λίγα χρόνια με είχε πιάσει ένας φίλος μου γιατρός και μου είχε πει αν μείνετε στο δημόσιο ο άνθρωπος θα φύγει σε έξι μήνες. Στην αρχή ξενέρωσα σκέφτηκα ”τι μου λες ρε φίλε” μου εξήγησε πως το σύστημα υγείας είναι αδύνατον να αντεπεξέλθει σε τέτοιες νόσους. Στην αρχή προσπαθήσαμε να να μην πάμε σε ιδιωτικό νοσοκομείο. Από την πρώτη κιόλας στιγμή είδα αυτό που μου είχε πει ο φίλος μου και γιατρός. Οι εξετάσεις που θα έπρεπε να γίνονταν σε μια εβδομάδα είχαν ορίζοντα έξι μηνών. Πράγμα απαγορευτικό για μια τέτοια αρρώστια που εξαπλώνονταν μέρα με τη μέρα. Δημόσια νοσοκομεία βρώμικα με το κίνδυνο της ενδονοσοκομειακής λοίμωξης να παραμονεύει. Πεταμένα αίματα στα κρεβάτια, άνθρωποι να στοιβάζονται σε μικρά δωμάτια, ένας γιατρός για 3 ορόφους. Περιστατικά που έχω ζήσει ο ίδιος.
Η απόφαση μας ήταν αστραπιαία ιδιωτική νοσηλεία. Με κάθε κόστος. Και τελικά το κόστος ήταν μεγάλο. Οικονομική διάλυση αλλά τουλάχιστον ανθρώπινη νοσηλεία και άμεση καταπολέμηση (οσο γινόταν) της ασθένειας.
Με απλά λόγια στην Ελλάδα αν δεν έχεις χρήματα είσαι απλά μελλοθάνατος. Είσαι ένα κομμάτι κρέας. Που θα του φορεθεί ένα λευκό νεκροσέντονο. Η ανθρώπινη αξιοπρέπεια, το δικαίωμα στην πρόληψη και την νοσηλεία κεκτημένα δεκαετιών χάθηκαν σε λιγότερο από τέσσερα χρόνια. Ξέρω πως πολλές φορές θα κρίνεται τα κείμενα ως απαισιόδοξα και υπερβολικά είναι επειδή μάλλον έχετε την τύχη να μην έχετε ζήσει τέτοιες καταστάσεις και εύχομαι ποτέ να μην τύχει να τις ζήσετε.
Σύμφωνα λοιπόν με τον νέο νόμο οι προληπτικές εξετάσεις για το προστάτη στους άνδρες και στο τεστ ΠΑΠ για τις γυναίκες θα γίνεται μόνο πάνω από ένα συγκεκριμένο όριο ηλικίας δωρεάν.
Όταν ο Σαμαράς είχε αποφασίσει να δώσει το υπουργείο Υγείας σε φασίστες ήξερε καλά σε τι αποσκοπούσε. Στο θάνατο. Ο φασισμός σε κάθε του έκφανση γεννά νεκροταφεία. Ήξερε καλά ο Σαμαράς σε ποιους έδινε τις ζωές της κοινωνίας, σε αυτούς που δεν είχαν κανέναν ενδοιασμό να δολοφονήσουν.
Απέναντι σε ένα τέτοιο σύστημα λοιπόν έχω το καθήκον να είμαι εχθρός. Είναι τιμή μου αυτό το σύστημα να με θεωρεί επικίνδυνο, εχθρό, τρομοκράτη. Η εξουσία είναι τρομακτικά αδίστακτη μπορεί να σε πυροβολήσει, μπορεί να σου στερήσει τα φάρμακα σου, μπορεί να σε εξολοθρεύσει ωθώντας σε στο αδιέξοδο της καθημερινότητας.
Το πιο τρομακτικό είναι πως στην χρεοκοπημένη χώρα μας εδώ και τέσσερα χρόνια επικρατεί μια τρομακτική ησυχία με ελάχιστες φωτεινές εξαιρέσεις. Πιστεύω πως ο ιστορικός και ο κοινωνιολόγος του μέλλοντος θα γράψουν πως ποτέ δεν υπήρξαν τόσοι φοβισμένοι άνθρωποι σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο.
Ποτέ δεν έχω ξαναδεί τόσα τίποτα μαζεμένα. Παλιά προσπαθούσαν να σε εξολοθρεύσουν με τρόπο που το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας δεν μπορούσε να καταλάβει αφού δυστυχώς ήταν απαίδευτοι. Τώρα στο κάνουν ξεκάθαρο. Σου πετάνε αίματα στα μούτρα. Και όσο και να θες δεν μπορείς να κάνεις πάντα τον Πόντιο Πιλάτο…
 societyvsdistortion

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου