ΑΚΟΝΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ, ΝΑ ΣΦΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μάτια σας για να βλέπετε, τότε θα τα χρειαστείτε για να κλάψετε


Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Στο μυαλό του κτήνους...

Διάβασε το κείμενο και πες μου, υπάρχει τέτοιο τέρας που θα μπορούσε ποτέ να κάνει αυτές τις σκέψεις; Εμένα κάπου πάει το μυαλό μου...

«Δε θα μου τα φάει εμένα ο Βαρεμένος. Θα τον βαρέσω εγώ πρώτος. Ακούς εκεί! Να έρθει ο...
ΣΥΡΙΖΑ να μου πάρει τα φράγκα! Αυτά που με τόσο κόπο μάζεψα πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, πουλώντας τα βιβλία με παραμύθια στα UFO ήθελα να πω. Προχθές έστειλα 10 τόνους Όμηρο στο Σείριο και σήμερα έχω να στείλω 15 τόνους Αριστοφάνη στο Άλφα του Κενταύρου. Τα είδαν στην TV και τα λιμπίστηκαν. Το ιλουστρασιόν χαρτί είναι η νοστιμότερη λιχουδιά για τους βιβλιοφάγους νεφελίμ. Με πόνεσε η μέση να τα κουβαλάω. Ευτυχώς γυμνάζω το δεξί μου χέρι καθημερινά. Μόνο με το δεξί αυνανίζομαι, είμαι εθνικόφρων εγώ!

Αλλά αυτός ο ΣΥΡΙΖΑ, τι κακό είναι τούτο; Καλά τα λένε στη ΝΔ. Τόσο κόπο έκανε η κυβέρνηση να κλέψει τον κόσμο. Μείωσε τους μισθούς, έκοψε επιδόματα, δώρα, μείωσε τη σύνταξη την έκανε φιλοδώρημα, καταπάτησε τα εργασιακά δικαιώματα. Κάναμε τόσα και τόσα εμείς οι δεξιοί, για την παρτίδα μας. Δηλαδή μπήκαμε σε τόσο κόπο να κάνουμε το προσωπικό μας πλεόνασμα, να έχουμε τα λεφτά μας που ΝΟΜΙΜΑ κατακλέψαμε στις τράπεζες και τώρα θα μας τα πάρει η Αριστερά; Ε όχι! πάει πολύ. Ο ιδρώτας των πολιτών δε θα πάει χαμένος! Θα τα φάμε εμείς, που τα βουτήξαμε δεν πρόκειται να αφήσουμε ούτε ένα ευρώ στο ΣΥΡΙΖΑ. Να μαζέψει αυτός τα δικά του κλοπιμαία, αν φυσικά βρει τίποτα. Γιατί τα πήραμε όλα. Μέχρι και τα ψιλά. Τώρα θα τους πάρουμε και τα σπίτια κι άντε μετά να δούμε τι θα κάνει ο Αλέξης. Όχι παίζουμε.

Δεν θα τρώμε εμείς, βρε άπλυτοι, την αγανάκτηση των ιθαγενών τζάμπα, δεν θα μας φτύνουν για το τίποτα, θα απολαύσουμε αυτά που πήραμε από τους δανειστές. Τις μίζες από τους πλούσιους πελάτες μας για τους δώσουμε έργα. Εμάς ρε λάδωσαν όχι εσάς. Εμείς κινδυνεύουμε να κάνουμε παρέα στο Άκη. Θα τα σηκώσω όλα λοιπόν και θα τα πάω σ' άλλη χώρα! Όχι στην ΕΕ, θα τα ζητήσουν, οι υπουργοί του ΣΥΡΙΖΑ θα πουν ότι είναι από σκάνδαλα... Ούτε καν στην πατρίδα μας τη Γερμανία δεν είναι ασφαλή από τους κομμουνιστές. Το ΣΥΡΙΖΑ το ίδιο είναι. Γιατί εμείς οι "ακτιβιστές της δεξιάς", όλους τους Αριστερούς κι όσους άλλους δεν θέλουν το μνημόνιο, στους ίδιους φούρνους θα τους κάνουμε σαπούνια...

Θα τα πάω κάπου να κάνω "επενδύσεις". Σε κάποια νέα χώρα που οι τοκογλύφοι θα βγάλουν στο σφυρί. Θα πάρω κάνα ορυχείο, τίποτα νησιά, παραλίες κι εκεί θα την περνάω φίνα. Κι άσε τους τα κορόιδα τους Έλληνες να με ψάχνουν. Άλλωστε, αφού έκαναν τη ΝΔ κυβέρνηση είναι άχρηστοι κι ανίκανοι να διαχειρίζονται χρήματα. Καλά τους κάνουμε... »

Από ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

greki-gr.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου